Ero sivun ”Kutar” versioiden välillä

YamaWiki
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Rivi 193: Rivi 193:
 
! rodeo
 
! rodeo
 
|
 
|
 +
# Kurisu 53,664
 
# Chop 40,224
 
# Chop 40,224
# Kurisu 36,464
 
 
|-
 
|-
 
! santa
 
! santa

Versio 14. maaliskuuta 2010 kello 05.26

Pelit


Kutar on enemmän kuin yksi peli. Sen nimen alta löytää paljon pelejä. Kaikille yhteistä on se, että ne ovat todella yksinkertaisia ja niissä voi tapahtua asioita, jonka näet vain kerran elämässäsi. Muutamaa peliä lukuunottamatta kaikki yritykset päättyvät failaamiseen. Athleticia, Rocket3D:tä ja Tabiperoa lukuunottamatta kaikissa tiedostoissa on vain yksi peli.


Yksi tulos per pelaaja. Maksimissaan 10 parasta tulosta per laji. Tasatuloksessa ensimmäinen jää paremmaksi.

Apukeinojen käyttäminen on kiellettyä. Esimerkiksi näppäimien bindaaminen jollekin toiminnolle on kiellettyä.


Kurisun haaste

Tarkoituksena tiputtaa Kurisu joltakin ennätyslistalta. Peli saa olla mikä tahansa. Eli 10 yamalaisen pitää päihittää Kurisun tulos. Palkintona jokaiselle tikkari.

Tuloksia ei saa pimittää ja sitten porukalla kertarysäyksellä laittaa wikiin.


Ennätyslistat

Kissat kiittävät osallistumisestasi.
Peli Ennätykset
apple
  1. Kurisu 260
  2. Kite 14
Athletic - keitto
  1. Kurisu 74
  2. Kite 56
Athletic - trapetsi
  1. Chop 103
  2. Kurisu 78
  3. Kite 33
Athletic - pystytukit
  1. Kurisu 94
  2. Kite 24
Athletic - nauris1
  1. Chop 6,413
  2. Kurisu 6,433
  3. Kite 6,447
Athletic - kumirengasmelonta
  1. Kurisu 114,99
  2. Kite 8,63
Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
  1. Chop 68,4
  2. Kurisu 63,9
  3. Kite 32,4
Athletic - tukkihyppely (vesiputous)
  1. Kurisu 149
  2. Kite 26
Athletic - benji
  1. Kurisu 20000
  2. Kite 20000
  3. Chop 11
balloon
  1. Kurisu 96
chan
  1. Kurisu 110
  2. Kite 18
concert
  1. Kurisu 148
  2. Chop 116
endroll
  1. Kurisu 62,9
  2. Kite 17,2
hip
  1. Kurisu 105
  2. Kite 19
hvst
  1. Kurisu 508
  2. Kite 17
ikki1
  1. Chop 3,76
  2. Kurisu 3,86
  3. Kite 4,18
kodomo
  1. Kurisu 302
  2. Kite 25
kona
  1. Kurisu 294
lift
  1. Kurisu 87
  2. Kite 23
liftx
  1. Kurisu 69
  2. Kite 2
makyu
  1. Kurisu 40
  2. Kite 9
manu
  1. Kurisu 92
  2. Kite 13
musa
  1. Kurisu 107
  2. Kite 7
nawa
  1. Kurisu 73
  2. Kite 17
quiz
  1. Kurisu 7
  2. Aurajuusto 5
  3. Chop 5
  4. Kite 4
rocket
  1. Kurisu 3925374
rocket3d - asteroidit
  1. Kurisu 12518
  2. Chop 9301
rocket3d - jää
  1. Kurisu 5074
rocket3d - tuli
  1. Kurisu 3794
rocket3d - putki
  1. Kurisu 7649
rocket3d - ufot
  1. Kurisu 17986
rocket3d - maissi
  1. Kurisu 6641
rocket3d - kokoelma
  1. Kurisu 113865
rodeo
  1. Kurisu 53,664
  2. Chop 40,224
santa
  1. Kurisu 117
tabipero - Kiina
  1. Kurisu 4422
  2. Chop 3942
tabipero - Sveitsi
  1. Kurisu 1751
tabipero - Italia
  1. Kurisu 107
tabipero - Egypti
  1. Kurisu 61406
t-shirt
  1. Kurisu 93
  2. Chop 79
tube
  1. Chop 104
  2. Kurisu 83
vsikki1
  1. Kurisu 3,88

1: Pienempi tulos on parempi

Triviaa

ラーメン om nom nom
  • vsikki on ainoa kaksinpeli. Siitä huolimatta sitäkin pelataan hiirellä. Molemmilla pelaajilla on oma nappi.
  • Ainoastaan Athleticin benjissä päätetään tavoiteltava tulos etukäteen. Se on myös ainoa, jossa on maksimitulos (20000).
  • concert, kodomo, makyu, musa, quiz, santa ja tabiperon Egypti ovat ainoita, joissa hiiren kursorin sijainnilla on mitään väliä.
  • rocket3d:n kokoelma on ainoa, jossa ei peli lopu ensimmäisestä failista.