Kutar

YamaWiki
Versio hetkellä 6. maaliskuuta 2010 kello 00.49 – tehnyt Kurisu (keskustelu | muokkaukset)

Loikkaa: valikkoon, hakuun


Kutar on enemmän kuin yksi peli. Sen nimen alta löytää paljon pelejä. Kaikille yhteistä on se, että ne ovat todella yksinkertaisia ja niissä voi tapahtua asioita, jonka näet vain kerran elämässäsi. Muutamaa peliä lukuunottamatta kaikki yritykset päättyvät failaamiseen. Athleticia, Rocket3D:tä ja Tabiperoa lukuunottamatta kaikissa tiedostoissa on vain yksi peli.


Yksi tulos per pelaaja. Maksimissaan 10 parasta tulosta per laji. Tasatuloksessa ensimmäinen jää paremmaksi.


Ennätyslistat

apple

  1. Kurisu 185


Athletic - keitto

  1. Kurisu 40


Athletic - trapetsi

  1. Kurisu 25


Athletic - pystytukit

  1. Kurisu 43


Athletic - nauris (pienempi parempi)

  1. Kurisu 6,595


Athletic - kumirengasmelonta

  1. Kurisu 73,87


Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)

  1. Kurisu 37,7


Athletic - tukkihyppely (vesiputous)

  1. Kurisu 145


Athletic - benji

  1. Kurisu 20000


balloon

  1. Kurisu 72


chan

  1. Kurisu 69


concert

  1. Kurisu 32


endroll

  1. Kurisu 59,0


hip

  1. Kurisu 102


hvst

  1. Kurisu 321


ikki (pienempi parempi)

  1. Kurisu 3,94


kodomo

  1. Kurisu 180


kona

  1. Kurisu 150


lift

  1. Kurisu 55


liftx

  1. Kurisu 69


makyu

  1. Kurisu 30


manu

  1. Kurisu 41


musa

  1. Kurisu 107


nawa

  1. Kurisu 39


quiz

  1. Kurisu 4


rocket

  1. Kurisu 2502459


rocket3d - asteroidit

  1. Kurisu 12236


rocket3d - jää


rocket3d - tuli

  1. 3218


rocket3d - putki


rocket3d - ufot


rocket3d - maissi


rocket3d - kokoelma


rodeo

  1. Kurisu 35,122


santa

  1. Kurisu 57


tabipero - Kiina

  1. Kurisu 2303


tabipero - Sveitsi

  1. Kurisu 1751


tabipero - Italia

  1. Kurisu 107


tabipero - Egypti

  1. Kurisu 37604


t-shirt

  1. Kurisu 22


tube

  1. Kurisu 45


vsikki (pienempi parempi)

  1. Kurisu 4,53


Triviaa

  • vsikki on ainoa kaksinpeli. Sitä siitä huolimatta pelataan hiirellä. Molemmilla pelaajilla on oma nappi.
  • Athleticin benji on ainoa, jossa päätetään tavoiteltava tulos etukäteen. Se on myös ainoa, jossa on maksimitulos (20000).
  • concert, kodomo, makyu, musa, quiz, santa ja tabiperon Egypti ovat ainoita, joissa hiiren kursorin sijainnilla on mitään väliä.