Ero sivun ”Kutar” versioiden välillä

YamaWiki
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Rivi 23: Rivi 23:
 
== Ennätyslistat ==
 
== Ennätyslistat ==
  
[[Tiedosto:Kutar_rocket3d.png|360px|thumb|right|Kissat kiittävät osallistumisestasi.]]
+
[[Tiedosto:Kutar_rocket3d.png|400px|thumb|right|Kissat kiittävät osallistumisestasi.]]
  
 
{| border="1"
 
{| border="1"
Rivi 35: Rivi 35:
 
|
 
|
 
# Kurisu 66
 
# Kurisu 66
 +
# Kite 56
 
|-
 
|-
 
! Athletic - trapetsi
 
! Athletic - trapetsi
 
|
 
|
 
# Kurisu 65
 
# Kurisu 65
 +
# Kite 33
 
|-
 
|-
 
! Athletic - pystytukit
 
! Athletic - pystytukit
 
|
 
|
 
# Kurisu 83
 
# Kurisu 83
 +
# Kite 24
 
|-
 
|-
 
! Athletic - nauris<sup>1</sup>
 
! Athletic - nauris<sup>1</sup>
Rivi 53: Rivi 56:
 
|
 
|
 
# Kurisu 114,99
 
# Kurisu 114,99
 +
# Kite 5,97
 
|-
 
|-
 
! Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
 
! Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
Rivi 58: Rivi 62:
 
# Kurisu 63,9
 
# Kurisu 63,9
 
# Chop 53,7
 
# Chop 53,7
 +
# Kite 32,4
 
|-
 
|-
 
! Athletic - tukkihyppely (vesiputous)
 
! Athletic - tukkihyppely (vesiputous)
 
|
 
|
 
# Kurisu 149
 
# Kurisu 149
 +
# Kite 26
 
|-
 
|-
 
! Athletic - benji
 
! Athletic - benji
Rivi 163: Rivi 169:
 
! rocket3d - kokoelma
 
! rocket3d - kokoelma
 
|
 
|
# Kurisu 71081
+
# Kurisu 113865
 
|-
 
|-
 
! rodeo
 
! rodeo
 
|
 
|
# Kurisu 36,460
+
# Kurisu 36,464
 
|-
 
|-
 
! santa
 
! santa
Rivi 196: Rivi 202:
 
! tube
 
! tube
 
|
 
|
 +
# Kurisu 83
 
# Chop 80
 
# Chop 80
# Kurisu 76
 
 
|-
 
|-
 
! vsikki<sup>1</sup>
 
! vsikki<sup>1</sup>
Rivi 207: Rivi 213:
  
 
== Triviaa ==
 
== Triviaa ==
 +
 +
[[Tiedosto:Kutar_rocket3d_thanks2.png|400px|thumb|right|ラーメン om nom nom]]
  
 
* '''vsikki''' on ainoa kaksinpeli. Siitä huolimatta sitäkin pelataan hiirellä. Molemmilla pelaajilla on oma nappi.
 
* '''vsikki''' on ainoa kaksinpeli. Siitä huolimatta sitäkin pelataan hiirellä. Molemmilla pelaajilla on oma nappi.
* '''Athleticin benji''' on ainoa, jossa päätetään tavoiteltava tulos etukäteen. Se on myös ainoa, jossa on maksimitulos (20000).
+
* Ainoastaan '''Athleticin benjissä''' päätetään tavoiteltava tulos etukäteen. Se on myös ainoa, jossa on maksimitulos (20000).
 
* '''concert, kodomo, makyu, musa, quiz, santa''' ja''' tabiperon Egypti''' ovat ainoita, joissa hiiren kursorin sijainnilla on mitään väliä.
 
* '''concert, kodomo, makyu, musa, quiz, santa''' ja''' tabiperon Egypti''' ovat ainoita, joissa hiiren kursorin sijainnilla on mitään väliä.
 
* '''rocket3d:n kokoelma''' on ainoa, jossa ei peli lopu ensimmäisestä failista.
 
* '''rocket3d:n kokoelma''' on ainoa, jossa ei peli lopu ensimmäisestä failista.

Versio 10. maaliskuuta 2010 kello 05.10

Pelit


Kutar on enemmän kuin yksi peli. Sen nimen alta löytää paljon pelejä. Kaikille yhteistä on se, että ne ovat todella yksinkertaisia ja niissä voi tapahtua asioita, jonka näet vain kerran elämässäsi. Muutamaa peliä lukuunottamatta kaikki yritykset päättyvät failaamiseen. Athleticia, Rocket3D:tä ja Tabiperoa lukuunottamatta kaikissa tiedostoissa on vain yksi peli.


Yksi tulos per pelaaja. Maksimissaan 10 parasta tulosta per laji. Tasatuloksessa ensimmäinen jää paremmaksi.

Apukeinojen käyttäminen on kiellettyä. Esimerkiksi näppäimien bindaaminen jollekin toiminnolle on kiellettyä.


Kurisun haaste

Tarkoituksena tiputtaa Kurisu joltakin ennätyslistalta. Peli saa olla mikä tahansa. Eli 10 yamalaisen pitää päihittää Kurisun tulos. Palkintona jokaiselle tikkari.

Tuloksia ei saa pimittää ja sitten porukalla kertarysäyksellä laittaa wikiin.


Ennätyslistat

Kissat kiittävät osallistumisestasi.
Peli Ennätykset
apple
  1. Kurisu 260
Athletic - keitto
  1. Kurisu 66
  2. Kite 56
Athletic - trapetsi
  1. Kurisu 65
  2. Kite 33
Athletic - pystytukit
  1. Kurisu 83
  2. Kite 24
Athletic - nauris1
  1. Kite 6,447
  2. Chop 6,468
  3. Kurisu 6,502
Athletic - kumirengasmelonta
  1. Kurisu 114,99
  2. Kite 5,97
Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
  1. Kurisu 63,9
  2. Chop 53,7
  3. Kite 32,4
Athletic - tukkihyppely (vesiputous)
  1. Kurisu 149
  2. Kite 26
Athletic - benji
  1. Kurisu 20000
  2. Kite 20000
balloon
  1. Kurisu 96
chan
  1. Kurisu 110
concert
  1. Kurisu 99
endroll
  1. Kurisu 62,9
hip
  1. Kurisu 105
hvst
  1. Kurisu 508
ikki1
  1. Kurisu 3,86
kodomo
  1. Kurisu 302
kona
  1. Kurisu 242
lift
  1. Kurisu 87
liftx
  1. Kurisu 69
makyu
  1. Kurisu 40
manu
  1. Kurisu 92
musa
  1. Kurisu 107
nawa
  1. Kurisu 73
quiz
  1. Kurisu 7
  2. Aurajuusto 5
rocket
  1. Kurisu 3925374
rocket3d - asteroidit
  1. Kurisu 12518
rocket3d - jää
  1. Kurisu 5074
rocket3d - tuli
  1. Kurisu 3794
rocket3d - putki
  1. Kurisu 7649
rocket3d - ufot
  1. Kurisu 17986
rocket3d - maissi
  1. Kurisu 6641
rocket3d - kokoelma
  1. Kurisu 113865
rodeo
  1. Kurisu 36,464
santa
  1. Kurisu 117
tabipero - Kiina
  1. Kurisu 4422
  2. Chop 3942
tabipero - Sveitsi
  1. Kurisu 1751
tabipero - Italia
  1. Kurisu 107
tabipero - Egypti
  1. Kurisu 61406
t-shirt
  1. Kurisu 93
tube
  1. Kurisu 83
  2. Chop 80
vsikki1
  1. Kurisu 3,88

1: Pienempi tulos on parempi

Triviaa

ラーメン om nom nom
  • vsikki on ainoa kaksinpeli. Siitä huolimatta sitäkin pelataan hiirellä. Molemmilla pelaajilla on oma nappi.
  • Ainoastaan Athleticin benjissä päätetään tavoiteltava tulos etukäteen. Se on myös ainoa, jossa on maksimitulos (20000).
  • concert, kodomo, makyu, musa, quiz, santa ja tabiperon Egypti ovat ainoita, joissa hiiren kursorin sijainnilla on mitään väliä.
  • rocket3d:n kokoelma on ainoa, jossa ei peli lopu ensimmäisestä failista.