Ero sivun ”Kutar” versioiden välillä

YamaWiki
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Rivi 32: Rivi 32:
 
! Athletic - keitto
 
! Athletic - keitto
 
|
 
|
# Kurisu 60
+
# Kurisu 66
 
|-
 
|-
 
! Athletic - trapetsi
 
! Athletic - trapetsi
Rivi 40: Rivi 40:
 
! Athletic - pystytukit
 
! Athletic - pystytukit
 
|
 
|
# Kurisu 74
+
# Kurisu 83
 
|-
 
|-
 
! Athletic - nauris<sup>1</sup>
 
! Athletic - nauris<sup>1</sup>
Rivi 52: Rivi 52:
 
! Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
 
! Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
 
|
 
|
# Kurisu 45,9
+
# Kurisu 52,3
 
|-
 
|-
 
! Athletic - tukkihyppely (vesiputous)
 
! Athletic - tukkihyppely (vesiputous)

Versio 8. maaliskuuta 2010 kello 07.00

Kissat kiittävät osallistumisestasi.

Kutar on enemmän kuin yksi peli. Sen nimen alta löytää paljon pelejä. Kaikille yhteistä on se, että ne ovat todella yksinkertaisia ja niissä voi tapahtua asioita, jonka näet vain kerran elämässäsi. Muutamaa peliä lukuunottamatta kaikki yritykset päättyvät failaamiseen. Athleticia, Rocket3D:tä ja Tabiperoa lukuunottamatta kaikissa tiedostoissa on vain yksi peli.


Yksi tulos per pelaaja. Maksimissaan 10 parasta tulosta per laji. Tasatuloksessa ensimmäinen jää paremmaksi.

Apukeinojen käyttäminen on kiellettyä. Esimerkiksi näppäimien bindaaminen jollekin toiminnolle on kiellettyä.


Kurisun haaste

Tarkoituksena tiputtaa Kurisu joltakin ennätyslistalta. Peli saa olla mikä tahansa. Eli 10 yamalaisen pitää päihittää Kurisun tulos. Palkintona jokaiselle tikkari.

Tuloksia ei saa pimittää ja sitten porukalla kertarysäyksellä laittaa wikiin.


Ennätyslistat

Peli Ennätykset
apple
  1. Kurisu 260
Athletic - keitto
  1. Kurisu 66
Athletic - trapetsi
  1. Kurisu 65
Athletic - pystytukit
  1. Kurisu 83
Athletic - nauris1
  1. Kurisu 6,502
Athletic - kumirengasmelonta
  1. Kurisu 114,99
Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
  1. Kurisu 52,3
Athletic - tukkihyppely (vesiputous)
  1. Kurisu 149
Athletic - benji
  1. Kurisu 20000
balloon
  1. Kurisu 89
chan
  1. Kurisu 110
concert
  1. Kurisu 99
endroll
  1. Kurisu 62,9
hip
  1. Kurisu 105
hvst
  1. Kurisu 508
ikki1
  1. Kurisu 3,86
kodomo
  1. Kurisu 302
kona
  1. Kurisu 242
lift
  1. Kurisu 87
liftx
  1. Kurisu 69
makyu
  1. Kurisu 40
manu
  1. Kurisu 92
musa
  1. Kurisu 107
nawa
  1. Kurisu 73
quiz
  1. Kurisu 7
  2. Aurajuusto 5
rocket
  1. Kurisu 3925374
rocket3d - asteroidit
  1. Kurisu 12518
rocket3d - jää
  1. Kurisu 5074
rocket3d - tuli
  1. Kurisu 3794
rocket3d - putki
  1. Kurisu 7649
rocket3d - ufot
  1. Kurisu 17986
rocket3d - maissi
  1. Kurisu 4430
rocket3d - kokoelma
  1. Kurisu 71081
rodeo
  1. Kurisu 36,460
santa
  1. Kurisu 117
tabipero - Kiina
  1. Kurisu 3599
tabipero - Sveitsi
  1. Kurisu 1751
tabipero - Italia
  1. Kurisu 107
tabipero - Egypti
  1. Kurisu 61406
t-shirt
  1. Kurisu 93
tube
  1. Kurisu 76
vsikki1
  1. Kurisu 3,88

1: Pienempi tulos on parempi

Triviaa

  • vsikki on ainoa kaksinpeli. Siitä huolimatta sitäkin pelataan hiirellä. Molemmilla pelaajilla on oma nappi.
  • Athleticin benji on ainoa, jossa päätetään tavoiteltava tulos etukäteen. Se on myös ainoa, jossa on maksimitulos (20000).
  • concert, kodomo, makyu, musa, quiz, santa ja tabiperon Egypti ovat ainoita, joissa hiiren kursorin sijainnilla on mitään väliä.
  • rocket3d:n kokoelma on ainoa, jossa ei peli lopu ensimmäisestä failista.