Ero sivun ”Kutar” versioiden välillä

YamaWiki
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Rivi 108: Rivi 108:
 
! hip
 
! hip
 
|
 
|
 +
# Willow 111
 
# Kurisu 105
 
# Kurisu 105
# Willow 81
 
 
# Kite 19
 
# Kite 19
 
|-
 
|-

Versio 3. toukokuuta 2015 kello 02.52

Pelit


Kutar on enemmän kuin yksi peli. Sen nimen alta löytää paljon pelejä. Kaikille yhteistä on se, että ne ovat todella yksinkertaisia ja niissä voi tapahtua asioita, jonka näet vain kerran elämässäsi. Muutamaa peliä lukuunottamatta kaikki yritykset päättyvät failaamiseen. Athleticia, Rocket3D:tä ja Tabiperoa lukuunottamatta kaikissa tiedostoissa on vain yksi peli.


Yksi tulos per pelaaja. Maksimissaan 10 parasta tulosta per laji. Tasatuloksessa ensimmäinen jää paremmaksi.

Apukeinojen käyttäminen on kiellettyä. Esimerkiksi näppäimien bindaaminen jollekin toiminnolle on kiellettyä.


Kurisun haaste

Tarkoituksena tiputtaa Kurisu joltakin ennätyslistalta. Peli saa olla mikä tahansa. Eli 10 yamalaisen pitää päihittää Kurisun tulos. Palkintona jokaiselle tikkari.

Tuloksia ei saa pimittää ja sitten porukalla kertarysäyksellä laittaa wikiin.


Ennätyslistat

Kissat kiittävät osallistumisestasi.
Peli Ennätykset
apple
  1. Kurisu 260
  2. Anri 111
  3. Kite 14
Athletic - keitto
  1. Kurisu 74
  2. Chop 68
  3. Kite 57
Athletic - trapetsi
  1. Chop 103
  2. Kurisu 78
  3. Kite 33
Athletic - pystytukit
  1. Chop 96
  2. Kurisu 94
  3. Kite 24
Athletic - nauris1
  1. Chop 6,413
  2. Kite 6,430
  3. Kurisu 6,433
Athletic - kumirengasmelonta
  1. Kurisu 114,99
  2. Chop 94,15
  3. Kite 8,63
Athletic - jeesustelu (kuuma lähde)
  1. Chop 68,4
  2. Kurisu 63,9
  3. Kite 32,4
Athletic - tukkihyppely (vesiputous)
  1. Kurisu 149
  2. Chop 114
  3. Kite 55
Athletic - benji
  1. Kurisu 20000
  2. Kite 20000
  3. Chop 16
balloon
  1. Kurisu 111
  2. Chop 109
  3. Willow 103
chan
  1. Kurisu 110
  2. Willow 41
  3. Kite 18
concert
  1. Chop 149
  2. Kurisu 148
  3. Willow 83
endroll
  1. Kurisu 62,9
  2. Kite 17,2
hip
  1. Willow 111
  2. Kurisu 105
  3. Kite 19
hvst
  1. Kurisu 508
  2. Kite 17
ikki1
  1. Chop 3,76
  2. Kurisu 3,86
  3. Kite 4,18
kodomo
  1. Kurisu 302
  2. Anri 164
  3. Kite 25
kona
  1. Kurisu 294
lift
  1. Kurisu 87
  2. Kite 23
liftx
  1. Kurisu 69
  2. Chop 54
  3. Kite 2
makyu
  1. Kurisu 40
  2. Kite 9
manu
  1. Kurisu 92
  2. Kite 13
musa
  1. Kurisu 107
  2. Kite 7
nawa
  1. Kurisu 73
  2. Kite 17
quiz
  1. Kurisu 7
  2. Aurajuusto 5
  3. Chop 5
  4. Kite 5
rocket
  1. Kurisu 6084042
  2. Chop 4326002
rocket3d - asteroidit
  1. Kurisu 12518
  2. Chop 12360
rocket3d - jää
  1. Kurisu 5074
rocket3d - tuli
  1. Kurisu 3794
rocket3d - putki
  1. Kurisu 7649
rocket3d - ufot
  1. Kurisu 20248
rocket3d - maissi
  1. Kurisu 6641
rocket3d - kokoelma
  1. Kurisu 113865
rodeo
  1. Kurisu 53,664
  2. Chop 43,569
santa
  1. Chop 161
  2. Kurisu 117
tabipero - Kiina
  1. Chop 5837
  2. Kurisu 4885
tabipero - Sveitsi
  1. Chop 1938
  2. Kurisu 1751
tabipero - Italia
  1. Chop 137
  2. Kurisu 107
tabipero - Egypti
  1. Kurisu 61406
t-shirt
  1. Chop 113
  2. Kurisu 93
tube
  1. Chop 104
  2. Kurisu 83
  3. Anri 77
vsikki1
  1. Kurisu 3,88

1: Pienempi tulos on parempi

Triviaa

ラーメン om nom nom
  • vsikki on ainoa kaksinpeli. Siitä huolimatta sitäkin pelataan hiirellä. Molemmilla pelaajilla on oma nappi.
  • Ainoastaan Athleticin benjissä päätetään tavoiteltava tulos etukäteen. Se on myös ainoa, jossa on maksimitulos (20000).
  • concert, kodomo, makyu, musa, quiz, santa ja tabiperon Egypti ovat ainoita, joissa hiiren kursorin sijainnilla on mitään väliä.
  • rocket3d:n kokoelma on ainoa, jossa ei peli lopu ensimmäisestä failista.